Usein kysyttyjä kysymyksiä, kauppias
Takaisin
Etusivu |
 
FAQ, jäsen   FAQ, kauppias 

Kauppiaan kysymyksiä ja vastauksia

 

 

K:

Mitä kampanjoiden lähettäminen maksaa?

V:

Kampanjasta peritään kampanjakohtainen perusmaksu ja viestimaksut sen mukaan,
kuinka monelle omatkaupat.fi -jäsenelle viesti lähetetään.  Viestin jakelulistan
kokoon voi vaikuttaa erilaisin kriteerein, esim. kaupunginosan ja vastaanottajan
profiilitietojen avulla.

 

 

K:

Miten kohdistuvia nämä kampanjat ovat, eli mistä tiedän, että tämä investointi
kannattaa?

V:

Voit suunnata kampanjan jäsenen asuinpaikkakunnan, iän, sukupuolen ja perhetilanteen perusteella, eli kampanjat voidaan kohdistaa erittäin tarkasti halutun tyyppisille asiakkaille ja samalla myös rajata kampanjan kokoa.

 

 

K:

Voinko lähettää tarjouksia, jotka ovat voimassa vain kymmenelle nopeimmalle
vastaajalle?

V:

Kyllä voit.  Ensimmäiset kymmenen vastaajaa saavat tällöin automaattisesti
vahvistusviestin, ja seuraavat kiitoksen osallistumisesta.

 

 

K:

Olen kokeillut mobiilimarkkinointia aiemminkin, ja sain paljon negatiivista palautetta, koska asiakkaat eivät halunneet näitä viestejä. Miksi tämä palvelu olisi erilainen?

V:

Omatkaupat.fi –palvelussa jäsenet ilmoittavat itse, mistä kaupoista haluavat
tarjouksia, ja kuinka monta tarjousta enintään viikon aikana.   Tällöin tarjousviestit
ovat haluttuja, eikä niitä tulee liikaa.

 

 

K:

Minulla ei ole käytettävissä internetiä lihatiskin takana. Voinko lähettää kampanjoita suoraan matkapuhelimesta?

V:

Kyllä voit.  Lähetät kampanjatekstin tekstiviestinä omatkaupat.fi –palvelunumeroon, ja
omatkaupat.fi jakelee kampanjaviestin automaattisesti niille omatkaupat.fi –jäsenille,
jotka ovat määrittäneet kauppasi omaksi kaupakseen. 

 

 

K:

Minkälaisia kampanjoita voin tehdä omatkaupat.fi –palvelun avulla?

V:

 Kampanjoita voi olla erilaisia. Yksinkertaisimmillaan kampanjassasi vain kerrotaan
 tarjolla olevasta tuotteesta, tai lähetetään mobiilikuponki, jota näyttämälllä saa
 liikkeessä jonkin edun.  Kampanja voi myös olla sellainen,  johon voi vastata, esim.
 A= olen kiinnostunut, B= en ole kiinnostunut.  Voit esim. tehdä kampanjan, jossa 10
 ensimmäistä vastaajaa saa lahjaksi jotakin ostaessaan  tarjoustuotteen.

 

 

K:

Soveltuuko omatkaupat.fi palveluiden markkinointiin?

V:

Kyllä soveltuu.  Voit hyödyntää omatkaupat.fi -palvelua esim. kampanjalla,
jossa kerrot, että palvelussasi on vapautunut ylimääräistä tilaa. Saat viestin nopeasti
perille lähellä asuville potentiaalisille asiakkaille, jotka voivat innostua tarjouksesta.
 

 

 

K:

Miten kampanjan tekeminen omatkaupat.fi –verkkosivulta eroaa tekstiviestillä
aktivoidusta kampanjasta?

V:

Verkkosivuilla voit mm. seurata kampanjoidesi vastauksia, lähettää
monipuolisempia kampanjoita sekä myös laatia niitä etukäteen ja ajastaa
niiden lähetyksen.

 

 

K:

Miten palvelusta veloitetaan?

V:

Kampanjat maksetaan etukäteen ostetuilla pisteillä.  Eri kampanjatyypit ovat eri
hintaisia, esim. mobiilikupongin lähettäminen yhdelle omatkaupat.fi –jäsenelle maksaa yhden pisteen.  Pisteet maksetaan aluksi verkkosivulla luottokortilla.

 

 

K:

Miten lasken kampanjan kustannukset?

V:

Tiedät kampanjan hinnan kampanjaa tehdessäsi, sillä näet eri valintojesi
vaikutuksen jakelulistan kokoon.  Jos ajastat lähetyksen myöhemmäksi, toteutunut
hinta vastaa jakelulistan kokoa lähetyshetkellä, jakelulistan kokohan vaihtelee sitä
mukaa, kun omatkaupat.fi –palveluun tulee kauppasi omaksi kaupakseen valitsevia
jäseniä.  Sinulla tulee olla tililläsi riittävästi pisteitä lähetyshetkellä.  

 

Tietoa palvelustaAjankohtaistaFAQKäyttöehdotPalauteRekisteriseloste |

Bisnes-SMS-sovellukset ja tekstiviestipalvelut

© 2011 Omatkaupat FI